VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nesedí Vám objednané boty? V tom případě je můžete do 14 dnů vrátit. Pokud zjistíte, že Vám vybrané boty nesedí, rádi je od Vás přijmeme zpět, musí však být čisté, nesmí být zkoušeny venku a nesmí na nich být patrné jakékoli opotřebení.

  • Zboží prosím zabalte a pošlete nám je na adresu naší prodejny (Dobré boty, Tyršova 175, 256 01 Benešov) nebo nám je doneste osobně.
  • Do balíčku přidejte vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy (ke stažení zde).
  • Vaše peníze Vám vrátíme na účet nejdéle do 14 dnů od přijetí zboží zpět.

 

REKLAMACE

V případě, že je nutné zboží reklamovat, postupujde prosím následovně:

  • Zboží nám pošlete na adresu naší prodejny (Dobré boty, Tyršova 175, 256 01 Benešov) nebo nám je doneste osobně.
  • Do balíčku přidejte vyplněný Reklamační list (ke stažení zde) a kopii prodejního dokladu.

Další informace k reklamacím a odpovědnosti za vady najdete v našich Obchodních podmínkách.